عکس  عدس پلو با گوشت قلقلی
#قرار معنوی
مریم خانوم
۱۳۸
۱.۳k

عدس پلو با گوشت قلقلی #قرار معنوی

۱۷ اردیبهشت ۰۰
#قرار_معنوی
#شهیدمدافع_حرم_میثم_نجفی
سلام دوستای گلم حال دلتون خوب طاعاتتون قبول🙏💖
اینم سحری شب قدر به یاد شهید مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها که همون شب تو برنامه ماه من در مورد شهدای نجف که ایرانی بودن وبرای حرم حضرت علی (ع) جونشون رو دادن داشت صحبت میکرد که چه عاشقانه شهید شدن ورق بزنید ولطفا کپشن رو هم بخونید👇
میثم نجفی» مدافع حرم حضرت زینب که در شهرحلب مجروح شده بود، پس از چند روز کما در 13 آذر 93 به شهادت رسید.
شهدا اتفاقی به درجه شهادت نرسیدند. همیشه شرایطی باید باشد که باعث جوانه زدن ایمان در دل باشد. گاه وجود پدری زحمتکش که با عرق جبین و نان حلال شکم خانواده اش را سیر می کرد یا مادری که با روضه های امام حسین(ع) فرزندش را شیر می داد. میثم در چنین خانواده ای به دنیا آمد. حاج محمد کارگری ساده بود که با خلوص و ایمانش توانست فرزندی تربیت کند که نامش در زمره شهدای مدافع حرم قرار گیرد. و مادری که مهم ترین مشوق حضور میثم در صحنه های ایثار بود. گذری داریم بر زندگی شهید پاسدار مدافع حرم میثم نجفی.
زندگی شیرین تر از عسل
اعتقاد میثم این بود که اگر ایمان قوی باشد، همه چیز درست میشود. سرزنده و شاداب بود. خانه شادبی اش را از وجود میثم وام میگرفت. همسرش میگفت: خیلی شوخ طبع بود و سر به سر همه میگذاشت. خیلی شلوغ بود و همیشه در منزل شعر و آواز میخواند. یادم هست یکبار که میخواستم نماز بخوانم، گفتم: «چقدر سر و صدا میکنی! کمی آرام باش ». با خنده گفت: «زهره! روزی بیاید آنقدر خانه ساکت باشد که بگویی ای کاش سر و صداهای میثم بود. »
دغدغه میثم
میثم اهل ظاهرسازی نبود. تنها دغدغه اش بی عدالتی بود. و هر وقت ریاکاری و یا بی عدالتی میدید خیلی ناراحت میشد و حرص میخورد. زمزمه های رفتن، اولین اعزام از همان جلسه اول خواستگاری گفته بود که به جهاد علاقه دارد و اگر هر جا درگیری باشد برای دفاع از اسلام می رود. سال 93 اولین بار که داوطلبانه برای دفاع از حرم به عراق رفته بود، به کسی نگفت کجا میخواهد برود.
شب آخر ماه صفر بود با مادر تماس گرفت و گفت: «مامان، من را حلال کن، میخواهم همین اطراف به ماموریت بروم »
در جواب گریه مادر گفت: «مامان چرا گریه میکنی؟ ای کاش اصلا نگفته بودم .»
بعد از صحبت میثم مادر گفت: «هر کجا هستی زیر سایه آقا امام زمان(عج) باشی و خدا پشت و پناهت باشد، میثم من از تو خیلی راضی هستم و خوبی های تو را به حضرت زهرا(س)و ائمه اطهار سپردم که انشاءالله عوض خیر به تو بدهند، تو برای من بهترین هستی و کاری نکردی که تو را حلال نکنم، تو باید من را حلال کنی که نتوانستم مادر خوبی برایت باشم.» چند روز قبل از آمدنش همسرش گفت که میثم عراق بوده و چند روز دیگر می آید.
روحش شاد
اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
#اللهم عجل لولیک الفرج💚💚💚💚💚 آااامین
بهترین دعا عاقبت بخیریست عاقبت بخیری نصیبتون🙏💖💖💖خدایا این جمعه را آخرین جمعه ماه رمضونمون قرار مده بحق این روز عزیز وعظمت صاحب این روز وماه یا عالی وبحق علی عجل لولیک الفرج🙏🙏
حاجت دلتون روا
التماس دعا💖🌹🌹🌹🌹🍃


...
نظرات