عکس کاچی
#قرار معنوی
مریم خانوم
۱۸۸
۱.۲k

کاچی #قرار معنوی

۱۷ تیر ۰۰
💚اللهم عجل لولیک الفرج💚
#قرار_معنوی🌷🌹🌷🌹🌷
#یابودجاوید_الاثر_حاج_احمد_متوسلیان
در عکس آخری وسخن شهیدکمی تامل باید کرد👌 سلام دوستای گلم روزتون پر از خیر وبرکت وحال خوب خیلی ممنونم از همراهی صمیمانتون💝🌹🌹🌹👇
(( احمد )) در سال 1332 در جنوب تهران چشم به جهان گشود . پدر و مادرش اهل تقوا و ديانت بودند و بر اين نسخ ، احمد را تربيت كردند . دورهء ابتدايي را در دبستان اسلامي (( مصطفوي )) تمام كرد . ضمن تحصيل ، در بازار به پدرش كمك مي كرد . احمد از همان سالهاي نوجواني ، شوق و رغبت خاصي به شركت در كلاسهاي مذهبي و قرآن از خود نشان مي داد . در آن كلاسها با مظالم و جنايتهاي رژيم شاه آشنا شد و از همان نوجواني ، وارد ميدان مبارزه با عوامل رژيم ستمشاهي شد . او پس از پايان دورهء ابتدايي ، در هنرستان صنعتي شبانه ، به تحصيل ادامه داد و در سال 1351 با موفقيت مدرك ديپلم را دريافت كرد .

فعاليتهاي شهيد پيش از پيروزي انقلاب اسلامي
احمد كه انساني وارسته و مؤمن تربيت يافته بود همواره با رژيم شاه در حال مبارزه بود . حتي وقتي به سربازي اعزام مي شود در ارتش به روشنگري سربازان و افشاگري مفاسد مي پردازد . پس از پايان سربازي از سوي يك شركت خصوصي براي انجام مأموريتي به (( خرم آباد )) مي رود . روز به روز در مبارزاتش عليه شاه جايتر عمل مي كند تا اينكه از سوي ساواك تحت تعقيب قرار مي گيرد و در سال 1354 ، كميته مشترك به اصطلاح (( ضد خرابكاري ساواك)) او را دستگير و مورد شكنجه قرار مي دهد . مدت پنج ماه در زندان (( فلك الافلاك)) خرم آباد ، در سلول انفرادي به سر مي برد . اين زندانها و شكنجه ها ، از احمد فردي مجرب و خود ساخته بار مي آورد و او را در راهي كه انتخاب كرده بود ، راسختر و پر صلابت تر مي كند .
احمد پس از فلك الافلاك حدود نه ماه در بند عمومي زنداني مي گردد . با اوج گرفتن موج انقلاب اسلامي از زندان آزاد مي شود : اما آرام نمي گيرد و نقش رابط و هماهنگ كنندهء تظاهرات و راهپيماييها را در جنوب تهران به عهده مي گيرد . بارها در مبارزهء با رژيم ستمشاهي ، تا پاي شهادت پيش مي رود و در روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي ، بويژه 21 و 22 بهمن 1357 از خود درخشش و توانمندي خاصي بروز مي دهد .

چگونگي اسارت
چهاردهم تير ماه 1361 ، خود رو هيأت نمايندگي سياسي ـ كه حاج احمد متوسليان هم در آن بود ـ هنگام ورود به شهر (( بيروت )) در پست بازرسي متوقف مي شود و مزدوران فالانژ ، سرنشينان خودرورا به رغم مصونيت سياسي به گروگان مي گيرند و پس از شكنجه و بازجويي ، به نظاميان رژيم اشغالگر صهيونيستي تحويل مي دهند كه تا كنون از سرنوشت قطعي آنان خبر موثقي در دست نيست.
ان شاءالله روزی بشود که خبر سلامتی ایشان را بدهند
کشور ما به چنین انسانهای مخلصی محتاج است.
شهدا شرمنده ایم
خدایا امام زمانمان را برسان وهمه مارا از یاران واقعی آن حضرت قرار بده.🙏
🌹اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌹
دوستان شب جمعست لطفا برای آرامش قلب کاربر(ع) که بانی این قرار معنوی هستند وشادی روح پدر بزرگشون که تازه از دست دادند حمد وصلواتی بفرستید ممنونم اجرتون با سید الشهدا🙏
🌷اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌷


عکس رو دیروز تو هوای ابری وبارونی گرفتم
16 تیر ماه تابستان 1400
...
نظرات