عکس مربای انجیر
انجیر زرد
مامانِ مینا
۱۴۷
۱.۵k

مربای انجیر انجیر زرد

۱۱ شهریور ۰۰
لطفا همه عکسا رو ببینید و نظرتون رو بگید 😊
⚘اللهم عجل لولیک الفرج⚘
#قرار.معنوی.شهید.محمود.کاوه
برای اولین بار مربا میپختم تجربه شیرینی بود نتیجه عالی شد
#مربای.انجیر.زرد.
با راهنمایی دوست عزیزم فهیمه جون پختم
همیشه میترسیدم مربا بپزم ولی بلاخره پختم💪
ببینید رنگش چقدر جذاب شده با اینکه انجیر زرد بود با گذاشتن دمکنی خوشرنگ شد
ایول از خودم راضیم 😉😜😎
مسخره ام‌نکنید چون بار اوله مربا پختم خیلی ذوق دارم😆
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

#درباره.شهید.محمود.کاوه👇
شهید محمود کاوه سال ۱۳۴۰ در محله ضد مشهد به دنیا آمد و بزرگ شد. پدرش کاسب بود، از آن کاسب‌های متعهد و معتمد محل. دوست داشت فرزندش پا در مسیر درست بگذارد برای همین او را با خود به مجالس و محافل مذهبی می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز - شهید محمود کاوه سال ۱۳۴۰ در محله ضد مشهد به دنیا آمد و بزرگ شد. پدرش کاسب بود، از آن کاسب‌های متعهد و معتمد محل. دوست داشت فرزندش پا در مسیر درست بگذارد برای همین او را با خود به مجالس و محافل مذهبی می‌برد. خودش با علما و روحانیان مبارز از جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شهید هاشمی‌نژاد و شهید کامیاب ارتباط داشت و در راه مبارزه برای شکل‌گیری انقلاب تلاش می‌کرد.

 
کاوه در چنین شرایطی تحصیلات دوران ابتدایی خود را تمام کرد. او که جوانی بانشاط و فعال و مذهبی بود، با شروع جریانات انقلاب در محافل درسی مسجد جوادالائمه(علیه السلام) و امام حسن مجتبی(علیه السلام) که در آن زمان از مراکز تجمع نیروهای مبارز بود،شرکت می‌کرد و پای درس آیت‌الله خامنه‌ای می‌نشست. او آموخته‌ه و بهره‌هایش از این جلسات را به مدرسه و دوستانش انتقال می‌داد. او با شجاعت تمام اعلامیه‌های امام (ره) را پخش می‌کرد و در راهپیمایی‌ها حضور داشت
چه خوبه ما هم فرزندانمون رو از کودکی به همچین محافلی آشنا کنیم

⚘🌸اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🌸⚘
...
نظرات