عکس سوپ پیازچه 
#قرار-معنوی

سوپ پیازچه #قرار-معنوی

۲۷ مرداد ۰۱
#قرار-معنوی
#شهید-عبدالله-اسکندری



سوپ پیازچه بسیار خوشمزه و خوش عطر و طعم بود مخصوصا برای یه خانواده بد خوراک که راحت خوردنش و کلی هم تعریف و تمجید توصیه میکنم امتحان کنید

من چند بار درست کردم هر بار کل خانواده راضی بودن هیچوقتم خامه نمیزنم برا سرما خوردگی عالیه 👌👌👌

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
شهید اسکندری دو دختر به نام‌های زهرا و فاطمه و یک پسر به نام علیرضا دارد که فرزندان شهید از لحظه مطلع شدن شهادت پدر و پس از آن دیدار با مقام معظم رهبری مطالبی بیان کردند.

زهرا اسکندری درباره نحوه مطلع شدن از خبر شهادت پدرش می‌‌گوید: عکسی که سر بابا به نیزه است روی صفحه کامپیوتر بود و همان لحظه فاطمه وارد اتاق شد، فاطمه خواهرم به بدترین شکل ممکن خبر شهادت را متوجه شد.

فاطمه اسکندری نیز در این باره می‌گوید: حاضر بودم تمام دنیا را بدهم اما این عکس واقعیت نداشته باشد، چیزی که بعد از دیدن عکس یادم است این است که مامان نشسته بود و من و زهرا توی بغل گرفته و سه تایی گریه می‌کردیم.

علیرضا اسکندری نیز فرزند شهید روایتی از استقامت این خانواده می‌گوید؛ زمانی که داعش برای بازگرداندن سر شهید اعلام مبلغی پول یا آزاد کردن اسیر کرده بود.

پسر شهید اسکندری می‌گوید: برای تبادل پیکر شهید درخواست پول یا آزاد کردن اسیر کرده بودند که تصمیم گرفتیم این کار انجام نشود؛ مادرم در دیدار با مقام معظم رهبری نیز این مطلب را مطرح کرد که ایشان سخنی به این مضمون فرمودند: آفرین به این استقامت و این روحیه‌ها؛ همین روحیه‌ها است که اسلام را تا اینجا نگه داشته و دشمن از این روحیه‌ها می‌ترسد.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
...
نظرات