عکس #آش_مستأجر
محیا حمیدزاده
۲۳۱
۱.۲k

#آش_مستأجر

۲۶ شهریور ۰۲
چند بار مسبب حالِ بدِ آدم‌ها بودیم، بی‌آنکه خبر داشته‌باشیم که قلبی را تا مرز جنون لرزانده‌ایم و اشکی را از گونه‌ای سرازیر کرده‌ایم و آدمی را ناگزیر کرده‌ایم که با بدترین حال و شرایطش به خدا پناه ببرد؟
چندبار آدمی از حرف یا رفتار ما به وسعت جهانی بغض کرده و از اعماق دلش هق‌هق زده و اشک‌های داغ و بی‌اراده‌اش به زمین ریخته؟ چندبار ما آدم‌بده‌ی داستانِ آدم‌ها بوده‌ایم و مشغول زیستن، درحالی که انسانی را در جهنمی سوزان، متحمل رنج و اندوهی عظیم‌تر از آستانه‌ی تحملش کرده‌ایم ؟!

#نرگس_صرافیان_طوفان


_

من اسیر هر که باشم
ضامنم تنها یکیست ....
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضی المرتضی 🙏
_
شهادت امام رضا علیه السلام تسلیت باد 🖤
شنبه سی ام صفر ۱۴۰۲
_
طرز تهیه رو به صورت مرحله به مرحله در قسمت آخرین عکسهای مراحل به اسم آش نذری ( آش مستأجر) گذاشتم از اونجا می تونید ببینید .
من اصلا آدم خرافاتی نیستم ولی خیلی به این نذر اعتقاد دارم .این نذر در هیچ کتابی یا منابع دینی نوشته نشده ولی یک باور هست که من خودم با چشم خودم دیدم خیلی ها خونه دار شدن .منم امسال برای اولین بار برای یک نفر که خیلی احتیاج به خونه داره انجام دادم و ان شاء الله نتیجه گرفت تا هفت سال این آش رو میپزم.
روز شهادت امام رضا نیت می کنید و آش می پزید وحداقل ۷تا ظرف باید بدید بیرون تا هفت سال این نذر رو باید پشت سر هم انجام بدین و حتما تو این هفت سال خونه دار می شید حالا بعضی ها همون سال اول بعضی ها هم نهایتا تا سال هفتم ولی هر کی این نذر رو انجام داده نتیجه گرفته . حتی اگر همون سال اول نتیجه گرفتید باید تا هفت سال پشت سر هم انجام بدین.
...
نظرات