عکس پاپسیکل مرغ
محیا حمیدزاده
۱۹۵
۱.۱k

پاپسیکل مرغ

۲۱ دی ۰۲
_
به عقیده‌ی من، امید، گلی‌ست که سنگ را شکافته و جسورانه از شکاف کوچکی بیرون زده. بارانی‌ست که میانه‌ی تابستان و بی‌هیچ دلیل منطقیِ قانع کننده‌ای به کویر تشنه‌ای باریده، لبخندی‌ست که پس از اشک‌های فراوان، بی‌اختیار بر لبی نقش بسته و نوزادی‌ست که پس از سی و چندسال انتظار و درست زمانی که هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرده، متولد شده...
امید تنها چیزی‌ست که ما را کنار هم و به زیستن متصل نگاه داشته و تنها چیزی که به خاطر آن دوام آورده‌ایم...
به همدیگر امید تعارف کنیم. این چیزی از ما کم نمی‌کند اما باعث می‌شود تاریکی‌های حوالی‌مان کمتر شود و در جهان روشن‌تری به بقا فکر کنیم.

#نرگس_صرافیان_طوفان‌


https://sarashpazpapion.com/recipe/5arlpm0r9eut3oqu4b3av84aojknfmfr
برای طرز تهیه به لینکی که گذاشتم مراجعه کنید .من فقط مواد ناگت رو بعد از اینکه کامل درست کردم داخل قالب پاپسیکل گذاشتم .
_
ناگت مرغ در دههٔ ۱۹۵۰ توسط رابرت سی. بیکر، یک دانشمند غذا و استاد دانشگاه کرنل، اختراع شد که آن را بدون حق اختراع و به عنوان یک کار پژوهشی در اختیار عموم قرار داد. ابداع دکتر بیکر این اجازه را می‌داد تا ناگت‌های مرغ را به هر شکلی درآورد. شرکت تایسون فودز دستور پخت مک‌ناگت مرغ را در سال ۱۹۷۹ برای مک‌دونالدز ایجاد کرد و از ۱۹۸۰ فروش آن آغاز شد.
ناگت مرغ یا لقمه‌مرغ یک محصول فراوری شده از گوشت مرغ است که برای تهیه‌اش سینه مرغ را چرخ کرده، در آرد سوخاری یا خمیرابه می‌غلتانند و سپس در روغن سرخ کرده یا تنوری می‌کنند. رستوران‌ها معمولاً برای ناگت‌های خود را در روغن‌های گیاهی مانند روغن نارگیل سرخ می‌کنند.
رکورد بزرگترین ناگت مرغ جهان مربوط به ناگتی با طول و عرض ۰٫۹۹ و ۰٫۶۱ متر و وزن ۲۳٬۲ کیلوگرم می‌باشد که توسط رستوران‌های زنجیره‌ای ایمپایر کوشر طبخ شد. از این ناگت در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ در شعبه‌ای در سیکوکس، نیوجرسی پرده‌برداری شد.
...
نظرات