عکس پنکیک خونگی
محیا حمیدزاده
۲۰۸
۱.۱k

پنکیک خونگی

۱۳ بهمن ۰۲

باید خودت را به خودت ثابت کنی...
بغض داری؟ خسته‌ای؟ تنهایی ادامه دادن از پا درت آورده؟ گریه کن، از پابیفت، زمین بخور اما با تمام قدرت بجنگ و ادامه بده. دنیا با هیچ‌کس شوخی ندارد، دست روی دست اگر بگذاری و در انتظار ناجی اگر بمانی، زیر سنگینیِ چرخ‌دنده‌های بی‌رحمش له می‌شوی و هیچ‌کس نمی‌فهمد!
باید بلند شوی و به هر مشقتی، گلیم خودت را از آب گل‌آلود جهان، بیرون بکشی. باید خودت برای خودِ خسته و درمانده‌ات کاری کنی و به امید هیچ‌کس نباشی.
باید آستین بالا بزنی، با تمام توانت بجنگی و انتقام خودت را از جهان بگیری.

#نرگس_صرافیان_طوفان‌


_

طرز تهیه پنکیک :
دو عدد تخم مرغ نوک قاشق چایخوری وانیل و سه قاشق غذا خوری شکر را باهم خوب هم می زنیم و ۴ قاشق غذاخوری روغن مایع را اضافه می کنیم ،یک لیوان شیر یک ونیم لیوان آرد سفید قنادی و یک قاشق مرباخوری بکینگ پودر را اضافه کرده همه را باهمزن خوب هم میزنیم .مایه ما آماده است حالا ماهی تابه را روی گاز بدون روغن خوب گرم می کنیم و بایک پیمانه خورش خوری از مایه پنکیک برمی داریم و در ماهیتابه می ریزیم وبا پشت پیمانه خورش خوری صاف می کنیم تا شکل گردی به وجود آید وقتی که حباب زد بر می گردونیم تا اون طرفش هم خوب شکل بگیره واز حالت خمیری دربیاد.من نصف مواد رو پودر شکلات ریختم که پنکیک شکلاتی شد .بعد هم با عسل و شکلات صبحانه نوش جان کنید.

جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
...
نظرات