عکس شیرینی نارگیلی با آرد برنج
بی نهایت خوشمزه
ممنون از دوست عزیزمbluelife29 بابته دستور خوبشون 😘
...
مواد لازم

شیرینی نارگیلی با آرد برنج

۸
مواد اصلی
پودر نارگیل
۵۰ گرم
آرد برنج
۲۵ گرم
آرد گندم قنادی
۵۰ گرم
پودر قند
۶۰ گرم
روغن صاف قنادی یا جامد
۶۰ گرم
نشاسته ذرت
۲۵ گرم
وانیل
نوک قاشق چای خوری
کلمات کلیدی

شیرینی نارگیلی با آرد برنج

شیرینی میان وعده شیرینی نارگیلی عصرانه
طرز تهیه

شیرینی نارگیلی با آرد برنج

درجه سختی
زمان تهیه ۲۰
دقیقه
زمان پخت ۲۰
دقیقه
۱
ابتدا روغن جامد و پودر قند و وانیل رو باهم مخلوط کنید و با همزن هم بزنید تا کاملا سفید رنگ بشه . پودر نارگیل و آرد برنج و نیمی از آرد گندم رو باهم مخلوط کنید و آسیاب کنید تا کاملا حالت پودری پیدا کنه .
۲
باقیمانده آرد گندم و نشاسته ذرت رو به ترکیب روغن و وانیل و پودر قند اضافه کنید و با قاشق هم بزنید و بعد آرد برنج و پودر نارگیل و نیمی از آرد گندم رو که باهم آسیاب کرده بودین به موادتون اضافه کنید و با قاشق هم بزنید تا خمیر جمع بشه(نیازی به ورز دادن نیست چون خمیر به روغن میفته ) .
۳
خمیر رو داخل نایلون قرار بدین و اجازه بدین به مدت دو ساعت در دمای محیط استراحت کنه ( خمیر این شیرینی خیلیییی لطیف و نرم هستش اگر محیط آشپزخونتون گرم هستش میتونید نیم ساعت خمیر رو داخل یخچال قرار بدین و بعد استفاده کنید ) .
۴
بعد از استراحت خمیر رو با وردنه باز کنید و قالب بزنید ( برای این شیرینی بهتره از قالب فشاری استفاده کنید ) و داخل سینی فر که کاغذ روغنی انداختین قرار بدین و بعد به مدت ۵ دقیقه داخل یخچال قرار بدین تا شیرینیا داخل فر تغیر شکل ندن .
۵
و بعد داخل فری که از قبل گرم کردین با درجه حرارت ۱۵۰به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه قرار بدین . ( بافت این شیرینی پودری هستش به همین دلیل اجازه بدین شیرینیا کاملاااا خنک بشن و بعد از سینی جدا کنید ) . و بعد از پخت میتونید روی شیرینیاتون پودر نارگیل اسیاب شده الک کنید.
عکس و تصاویر ارسالی از شیرینی نارگیلی با آرد برنج
نظرات دستور پخت

شیرینی نارگیلی با آرد برنج