عکس زولبیا
_mehrnegar.cake_
۴۵
۷۶۳

زولبیا

۲۷ فروردین ۹۹
سلام سلام🙋‍♀️ با این عکس میریم به استقبال #ماه_رمضان 😊
خب من یه سری توضیحات کلی راجب این پست و پست قبلی که بامیه هستش بدم.
من هر دو اینا رو تو یک روز درست کردم و فوق العاده کار سخت و وقتگیر و خسته کننده ای بود😓
#شربت_بار ، #زولبیا و بامیه ؛ هر سه رو با دستور #سوزان_شریعت درست کردم. صادقانه بخوام بگم هردوش مثل بیرونیا نشد. فقط خوشمزه شدند و یه ته مزه ای از زولبیا بامیه های بیرونی داشتند. زولبیا ها خیلی ترد و کرانچی بودند که من نمیدونم این از چی بود ، چون این دستور با نشاسته ذرت بود. من کاملا طبق دستور پیش رفتم و دقیق انجام دادم پس میدونم که مشکل از درست کردن من نبوده و یک چیزی مثل این هیچ وقت خونگیش مثل قنادیا نمیشه (بیاید صادق باشیم😂 و لطفا پیشنهاد به درست کردن دستورات دیگر و امتحان کردنشون ندید🙌)
حالا به هر صورت من که دیگه عمرا دست به درست کردن این دوتا بزنم (البته بامیه دومین بار بود.) آدم راحت میره یه جعبه زولبیا بامیه قنادی میخره که هم اون طعم رو بده هم اینقدر زحمت نداشته باشه😂 اینو منی میگم که همه چیز رو ترجیح میدم خونگی درست کنم از کیک خامه ای که کارمه گرفته تا مربا و خیارشور و این جور چیزا ولی راجب این یه مورد قضیه فرق میکنه.
چقدر چیز گفتم😂 اصلا از بحث دور شدم😂 ولی خدایی من تا اومد دستم بیاد چجوری باید زولبیا بریزم تو روغن که از هم نپاشه کلی طول کشید و یک عالمش هم خرد شد😂 دیگه خوب هاشو واسه عکس جدا کردم😅😁
خلاصه که این جوری😁😄✋
...
نظرات