عکس استامبولی پلو
#قرار_معنوی
Saeedi
۲۹۷
۱.۲k

استامبولی پلو #قرار_معنوی

۱ مرداد ۰۰
#قرار_معنوی
یادبود_شهیدمدافع_حرم_شهیدبزرگوارسجاد_عفتی
بسم رب الشهدا و الصدیقین

مرگ پلی است به سوی جهان ابدیت و ان‌شالله این پل با  شهادت رقم بخورد، صبر در مصیبت اجر عظیم الهی را دارد، در مصیبت‌ها، فقط برای امام حسین(ع) گریه کنید.

2 روز روزه بدهکارم. یک سال از مالم برای روزه و نماز صرف شود، یک سوم مال قانونی بنده صرف ایتام، هیات‌های سیدالشهدا، فقرا و امور خیریه شود. در قبرم تربت سیدالشهدا، شب اول قبر، نماز وحشت، زیارت عاشورا را فراموش تان نشود.

از همه اقوام، دوستان، همسایگان و آشنایان طلب حلالیت دارم، پدر و مادر عزیز هیچ وقت نتوانستم خدمتی به شما بکنم، حلالم کنید، همسر عزیزم که همیشه رنج داده‌ام شما را، حلالم کنید.

فرزند عزیزم را به درس خواندن، تقوای الهی، نماز و حجاب توصیه می‌کنم. حلالم کن، خواهرانم و برادرم حلالم کنید.

رهبر عزیزم را که راه امام عصر(عج) را ادامه می‌دهد، فراموش نکنید و یاریش نمایید.

از ٩۴/۴/١٨ خمس مالم را حساب کنید.

در صورت امکان آشنایان  ١روز برایم نماز قضا بخوانید,بدهکاری هایم در سررسید موجود است.

وکیل پدرم میباشد(در کلیه امور پولی).


برای آشنایی بیشتر با شهید سجاد عفتی به سراغ پدر و مادر شهید و همسر این شهید بزرگوار رفتیم .

پدر شهید سجاد عفتی که یکی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: دارای چهار فرزند دختر و پسر هستم که سجاد فرزند دوم و پسر نخست خانواده بود.

صادق عفتی افزود: پسرم سجاد در دوران نوجوانی در مسجد محله فعالیت داشت و در واقع در مسجد رشد یافت و در فعالیت‌های شهری همواره حاضر بود و شرکت می‌کرد.

وی ادامه داد: سجاد با توجه به اینکه بنده نظامی بودم از روی حساب و کتاب با بنده صحبت می‌کرد و روی حرف من حرفی نمی‌زد.

پدر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) سجاد عفتی خاطرنشان کرد: سجاد بیشتر در خودش بود و از روحیه بسیار بالایی برخوردار بود.

عفتی تصریح کرد: فرزندم برای مقابله با تکفیری‌ها در عراق و جنگ با داعش در سوریه سه بار از من اجازه گرفت ولی یک بار هم پاسخ منفی یا همان خیر بر زبانم جاری نشد با اینکه می‌دانستم جوان است؛ او دستم را می‌بوسید و من هم پیشانی‌اش را می‌بوسیدم.

وی اضافه کرد: هیچ‌گاه با رفتنش مخالفت نکردم چون می‌دانستم از دستش می‌دهم این در حالی است که سجاد با تمایل و خواست خودش به عراق و سوریه رفت و اجباری نیز در میان نبود و به خواسته خودش که همان شهادت بود، دست یافت.

پدر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) سجاد عفتی خاطرنشان کرد: سجاد برای اینکه با رفتنش به سوریه موافقت شد دو هفته پشت سر هم روزه گرفت و بالاخره به منطقه رفت.

عفتی اذعان کرد: سجاد در زمان وقوع فتنه سال 88 به همراه سایر بسیجی‌ها دو ماه در تهران بود و در برابر اراذل و فتنه‌گران مقابله می‌کرد و کمتر به منزل می‌آمد.

وی افزود: هر جا حرکت و درگیری علیه انقلاب و نظام رخ می‌داد سجاد همیشه پای کار بود و وارد میدان می‌شد و در واقع مرد میدان بود.

پدر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) سجاد عفتی ادامه داد: دو روز پیش از شهادتش که آخرین تماسش بود خطاب به من گفت، مواظب همسر و دخترم باشید و من نیز گفتم حتما تا نگران نباشد.

عفتی اضافه کرد: یکی از دوستانش تعریف می‌کرد دو روز پیش از شهادت، سجاد که در حرم حضرت زینب (س) حضور داشت، بسیار خوشحال بود و انگار یک متر در هوا راه می‌رود و احساس می‌کرد سجاد سبک شده که این بیانگر شوق رفتنش بود.

روحش شاد ... یادش گرامی ... راهشون پررهرو

#قرار_معنوی
#شهیدمدافع_حرم_شهیدبزرگوارسجادعفتی
...
نظرات