عکس کیک شیر شکلاتی
نیکا
۳۳
۱.۷k

کیک شیر شکلاتی

۱۴ مهر ۰۰
#کیک_شیر_شکلاتی
غول کیک شکلاتی بافیلینگ خامه وموزوگردووشکلات چیپسی ونوتلاکیک فوق العاده خوشمزه ای که نقل قول ازمشتری عزیزم بود👌😍😋سفارش خانم محترم برای تولدهمسرشون که خردادی بودندواین کیک مال خردادماه گذشته است 👌😍
آدم‌های خوش نیت، به درجات عالی می‌رسند و رفیع‌ترین جایگاه‌ها را تصاحب می‌کنند، دیر یا زود. که اگر به فکر دل‌های غمگین و رنج‌کشیده‌ی مردمی باشی که مدام دنبال دلخوشی‌های کوچکی برای چنگ زدن می‌گردند، فاتح قله‌ی دل‌هاشانی تا ابد، و می‌شوی دلخوشی اصیلی وسط یک برهوت.

بزرگ‌مردی که دیروز احساس مسئولیت می‌کرد در قبال اندوه مردم، که بغض کرده‌بود از باختش، که می‌گفت شرمنده‌ی مردمم و سرش را مردانه به نشانه‌ی شرمساری پایین گرفته‌بود، اکنون قهرمان جهان شد و باز هم از مردم گفت و پیروزی‌ش را به همین مردم تقدیم کرد.
نیتش عزیز بود که به عزت رسید. و به شاد کردنِ دلِ مردم فکر می‌کرد که نامش در جهان درخشید و ماندگار شد. محال است بخواهی دلی را شاد کنی و دلت عمیقا شاد نشود. محال است.

چه خوب که داریم #حسن_یزدانی و حسن یزدانی‌ها را. چه خوب که مردم دلشان در این بحبوحه‌ی سرمای روزگار به تلاش و غیرت شما قهرمان‌های ایران گرم می‌شود. بیش بادا در جهان مانندتان. بیش بادا...

قهرمانی‌ات مبارک شیرمرد ایران زمین
کِیف کردیم از این پیروزی، چون عزیز بودی و تلاش‌گر و خوش‌نیت و لیاقتش را داشتی، به همان بغض و سری که پایین گرفته بودی قسم.
کِیف کردیم.

#نرگس_صرافیان_طوفان
...
نظرات