عکس آش جو

آش جو

۱۳ بهمن ۰۱
گفت: پیشنهادی دارم و پیشنهاد من این است که غمگین نباشی و من دهانم باز نشد که بگویم غم چیزی نیست که انتخابش کنی، بی‌آنکه متوجه باشی، جزئی از وجود تو می‌شود و تو چاره‌ای جز همزیستی مسالمت‌آمیز با او نداری. نمی‌شود به آدم‌ها پیشنهاد داد که غمگین نباشند، نمی‌توان آدم‌ها را قانع کرد که شرایط خوبی دارند و غم، اتفاق عاقلانه‌ای نیست! گاهی اندوه، آمیخته با سلول‌های آدم‌هاست، آنقدر ریشه‌ای و عمیق، که نمی‌توان برای آن توجیه عاقلانه‌ای پیدا کرد.
هیچ‌چیز نگفتم، سکوت کردم. غم مرا در آغوش گرفته‌بود. با او انس عمیقی داشتم، شبیه به پسرکی که پدر جذامی‌اش را دوست داشت بدون آن‌که به چهره‌ی طرد شده و کریه او فکر کند.

#نرگس_صرافیان_طوفان‌

#آش_جو
_
طرز تهیه به صورت مرحله به مرحله در عکسهای چهارم تا دهم .اگر باز سوالی داشتید حتما بپرسید .پیشنهاد میکنم حتما این آش خوشمزه و مقوی رو امتحان کنید.
با این مقدار موادی که نوشتم برای حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر میتوان آش تهیه کرد .شما برحسب تعداد افراد خانواده مقدار مواد آش را کم یا زیاد کنید .
_
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّكِينَ بِوِلاَيَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ
سپاس خدا را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی (ع) و ائمه اطهار (ع) تمسک می‌جویند.
رسول اکرم «صلوات الله» میفرمایند:
بعد از من، آسمان سایه ننداخته، و خاک به روی خود حمل نکرده است برتر از علی ابن ابیطالب«علیه السلام» و همانا اوست امام و امیر امت من، و همانا اوست جانشین من و خلیفه ام بر امتم، هر کس بعد از من به او اقتدا کند، هدایت میشود و هرکس به غیر از او اقتدا کند، بدبخت و گمراه میشود.
📚کنزالفوائد، جلد2،صفحه 56
#مولودکعبه
#لبخند_باباحیدر
#فقط_حیدر_امیرالمومنین_است
#یاعلی
#یاحیدرکرار
#مبلغ_غدیر_باشیم
#انارافضی_وافتخر
#اللهم_عجل_الولیک_الفرج
#یامهدی
...
نظرات