عکس فسنجون باگوشت قلقلی
#قرار معنوی
مریم خانوم
۲۸۳
۱.۶k

فسنجون باگوشت قلقلی #قرار معنوی

۵ شهریور ۰۰
صلی الله علیک یا ابا عبدالله❤
#قرار_معنوی🌷🌷🌷🌷
#به_یاد_شهیدمحمدعلی_رجایی
#شهیدمحمدجواد_باهنر
هفته دولت که به نام این دو شهیدنام گرفته که دولت مردواقعی ودلسوز مردم بودند وجامعه امروزی ما به چنین افراد دلسوزی واقعا نیاز داره
شهید رجائی در سال ۱۳۵۸، مسئولیت وزارت آموزش و پرورش را به عهده گرفت و به دنبال تمایل مجلس در تاریخ ۱۸/۵/۱۳۵۹ به عنوان اولین نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران به مجلس معرفی و با رأی قاطع به نخست وزیری انتخاب شد و با عزل بنی صدر از جانب امام به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران معرفی گردید.
شهید حجت الاسلام دکتر محمد جواد باهنر، در سال ۱۳۱۲ هجری شمسی در خانواده ای پیشه ور در شهر کرمان به دنیا آمد.
پس از اخذ دیپلم در سال ۱۳۳۲ به قم رفت و سطوح عالی علوم اسلامی را در حوزه علمیه قم سپری نمود؛ فقه را در محضر مرحوم آیت الله بروجردی، اصول را در محضر امام خمینی (ره) و تفسیر و فلسفه را نزد مرحوم علامه طباطبائی فرا گرفت و سپس به تحصیلات دانشگاهی رو آورد و در دو رشته علوم تربیتی و دکترای الهیات از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.
شهید رجایی وباهنر دو همسنگر علم و جهاد و خدمت بودند که دوشادوش یکدیگر کمر به خدمت مردم ایران بستند، اما منافقین کور دل چشم دیدن یاران خمینی را نداشتند و در ۸شهریور سال۶۰ آن دو یار عزیز رابه شهادت رساندند.
روح این دوشهید عزیز شاد وقرین رحمت
🌹اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌹
سلام مهربونا جمعتون بخیر اینم اولین گردوی باغمون که سعادت شد به نیت قرار معنوی بپزم بحق شهدا برکت وسلامتی تو همه خونه ها موج بزنه ورق بزن گلم
بحق شهید بی کفن کربلا سید سالار شهیدان
اللهم عجل لولیک الفرج💚💚💚آاامین
جمعه 5 شهریور1400
...
نظرات