عکس   Dream cake -  کیک  رویایی
❤Royal.fairy❤
۶۲
۱.۵k

Dream cake - کیک رویایی

۱۵ آبان ۹۹

سلام دوستان گلم اگه خامه قنادی ندارید دستور باتر کرم رو اینجا براتون گذاشتم.😍❤


#کیک_رویایی_وانیلی

2 و1/4 لیوان آرد تمام منظوره
1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر
2 -3قاشق غذاخوری کاکائو
1/2 قاشق چایخوری نمک
2 لیوان آب
2 لیوان شکر
6 قاشق غذاخوری کره
2 قاشق غذاخوری روغن نباتی
1 قاشق غذاخوری عصاره وانیل یا 1 دانه لوبیای وانیل ،
2 تخم مرغ بزرگ

#مواد_لازم_باترکریم_وانیلی

1 لیوان کره ، دمای اتاق
3 لیوان پودر قند
1 قاشق غذاخوری عصاره وانیل
حداکثر 3 قاشق غذاخوری شیر

#طرز_تهیه_کیک_رویایی_وانیلی :

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و قالب کیک رو کره بزنید. کنار بگذارید. در یک کاسه متوسط ​​، آرد ، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. در یک قابلمه متوسط ​​و روی حرارت زیاد ، آب و شکر را مخلوط کنید و هم بزنید تا شکر حل شود تا دمای جوش برسد بعد از یک دقیقه آن را از روی حرارت برداشته و کره را اضافه کنید و هم بزنید تا ذوب شود. بگذارید کاملاً خنک شود (حدود 20 دقیقه در یخچال) و سپس روغن نباتی ، عصاره وانیل و یا تکه های لوبیای وانیل را مخلوط کنید. تخم مرغ را اضافه کرده هم بزنید. مواد خشک را مخلوط کنید ، تا یکدست شود والک نموده کم کم اضافه کنید. خمیر را با پیمانه داخل قالب ریخته بعد از هر پیمانه ای که ریختید یکبار یک لایه نازک کاکائو را روی آن با یک الک کوچک بپاشید و به مدت 25-30 دقیقه آن را در دمای صد وهشتاد درجه بپزید ، تا زمانی که یک خلال دندان وارد شده در مرکز آن تمیز خارج شود.
بگذارید کیک ها در قابلمه ها خنک شوند - سپس وارد یخچال کنید تا خوب خنک شود.

#طرز_تهیه_باترکریم_وانیلی :


در همزن ، کره را آنقدر هم بزنید تا سبک و نرم شود. پودر قند را هر بار 1 فنجان اضافه کرده و پس از هر بار افزودن کاملاً مخلوط کنید. سرعت را به متوسط ​​افزایش دهید و عصاره وانیل اضافه کنید. 2 قاشق غذاخوری شیر اضافه کنید و 3 دقیقه بزنید. اگر خامه شما خیلی غلیظ است ، 1 قاشق غذاخوری شیر باقی مانده را اضافه کنید.

👊😀
برای پایان کار کیک:

مابین2 لایه را با یک لایه ضخیم خامه قنادی یا باترکرم بپوشانید. سپس یک روکش در قسمت بالا بزنید. کیک را داخل فریزر بگذارید تا دوباره خوب خنک شود برای حدود 10 دقیقه و سفت شود. یک لایه نهایی ضخیم انتهایی رو گاناش بریزید تژئن کرده و در یخچال نگهدارید. بگذارید کیک قبل از سرو به دمای اتاق برسد (بگذارید کیک قبل از سرو حدود 30 دقیقه روی میز بماند تا گرم شود!).
نوش جان❤
#دسر_رویایی
#کیک_عریان
#کیک_برای_شب_یلدا
#شب_یلدا_مبارک
...
نظرات